niedziela, 18 grudnia 2011

Jak zrobić kolorowe tło w prezentacji :]

Kliknij "edytuj" i wklej ten kod <p style="font-size: 17px; white-space: pre-wrap; word-wrap: break-word; overflow: hidden; background-color: 
   Po słowie color i dwukropku wklej HEX koloru TU macie te HEXY .
Jak wkleisz HEX wklej dalszą część kodu czyli to  ; text-align: center; font-family: 'MS Shell Dlg 2'; background-position: 50% 50%; padding: 0px; margin: 0px;">&nbsp;</p>Tylko nie oddzielaj nic !!. Kliknij "zapisz prezentację"
Później znowu kliknij " edytuj" i kliknij na kolorowy pasek i naciśnij "enter" i zaznacz ile chcesz tego :]
Możesz już pisać na kolorowym tle ! :]

5 komentarzy:

  1. Dzięki :).Zadziałało

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko mam jedno pytanko , jak mam to zrobić jeśli te "literki" mi szybko znikają i pojawia się moja prezentacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie chcę zapissąć bo wchodzi mi że zawiera dane osobowe ;( pomóżcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi niestety nie działa jeśli te "literki" mi szybko znikają i pojawia się moja prezentacja to raczej tego nie zrobię ):

    OdpowiedzUsuń