sobota, 7 stycznia 2012

Darmowe ss? Darmowe sd?

Dzisiaj z nudów chodziłam sobie po yotube i pomyślałam, że poszukam jakiejś głupoty która będzie pokazywała naiwnie że robi ss...
Lecz natchnęłam się na ciekawy film i myśle, że jest chyba on prawdą...
Ja tego nie próbowałam oto filmik:

Z jednej strony wydaje mi się ciekawe.. Ale boje się, że się w coś nie fajnego wpakuję... Więc w razie czego ja was do tego nie namawiam..:D
Tu macie link do wideo: youtube.com/watch?v=Nw9w6h7cPew&feature=related





A, wy co o tym myślicie?..

4 komentarze:

  1. to nie działa, ona chce cie oszukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi... Nie ma nawet tego konta na stardoll: Smiley.Monster

      Usuń
  2. Nagłówek gotowy:

    http://3.bp.blogspot.com/-pilNiQtlpLY/TwhNYLWQ77I/AAAAAAAAAWw/V2cFe8m4H_M/s1600/te%25C5%2582.png

    PS: Nie radzę wam korzystać z programów typu darmowe sd, bo nie ma sposobu, aby dostać je za darmo (no chyba, że admini dali jakąś promocję itp.) Ściągając taki program, automatycznie ściągacie na swój komputer wirusa ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie działa próbowałam ale ... ehh ...

    OdpowiedzUsuń