czwartek, 9 lutego 2012

Hot&Not

Długo myślałam i wymyśliłam...

Na blogu będzie pojawiadz się Hot&Not a oceniać będziemy królową wybiegu oraz CG i NCG.
Zapraszam do czytania.

Dzisiejszym zwycięzcom jest:


Na początku jak ją zobaczyłam to wiedziałam, że trochę popularności wzięła ze wczorajszego dna gdzie była królową wybiegu.

Opinia:Moim zdaniem próbowała zrobić coś orginalnego,podkreślam próbowała ale się nie udało.
Ocena:Not.

DzisiejszÄ… NCG jest:

Opinia:Nie pamiętam ale wcześniej chyba królowała na wybiegu;)Ciuchy...Chym..Niezle dopasowane trochę nudno a nie trafem są oczy....(nie znosze ich)Jak dla mnie niczym się nie wyróżnia...

Ocena:Not

Dzisiejszą królową wybiegu jest....:

Opinia:Nareszcie coś co mogę pochwalić!!
Pięknie trzymaj tak dalej!
Ocena:Zdecydowanie HOTTT!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz